Garantie

De factuur is uw garantiebewijs. U maakt het ons makkelijk door op de factuur de reden te vermelden, waarom u het artikel terugstuurt.
Op die manier kunnen we uw bestelling sneller afhandelen. Uiteraard kunnen we het betaalde bedrag ook terugstorten.
Denkt u er wel aan dat u de artikelen indien mogelijk in de originele verpakking, ongebruikt en voorzien van kaartjes terugstuurt.
Wij nemen bij de eerste ruiling de verzendkosten voor onze rekening. De kosten voor het terugsturen betaalt u zelf.
Indien u wenst dat wij het product ophalen dan worden de transportkosten voor ophalen van het niet gewenste product in mindering worden genomen van het betaalde bedrag.

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?
Plaats het product van uw keuze in de winkelwagen door op de "In winkelwagen" te klikken. Klik vervolgens op "Ga door naar afrekenen” om te gaan betalen.

Hier heeft u twee betaalmogelijkheden:

1. Eenmalige aankoop. Geen account aanmaken
2. Bewaar mijn gegevens voor een volgende keer

Voordelen van een account

- Bewaar uw gegevens. Dat werkt sneller en makkelijker.
- U hoeft uw gegevens maar één keer inte voeren en u heeft inzicht in eerdere bestellingen. Met één muisklik kunt u opnieuw bestellen.
- U heeft extra mogelijkheden: verlanglijst (bookmarks), meerdere afleveradressen, tags, reviews, etc.

 

Maak uw keuze uit één van de mogelijkheden en klik op “Ga verder”.
Vul uw gegevens in en doorloop de stappen. Pas als u op de button "Plaats bestelling" drukt is uw bestelling definitief.

Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres? (cadeau tip)
Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kunt u tijdens het invoeren van uw persoonlijke gegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven. Er wordt geen factuur meegestuurd. Deze ontvangt u per e-mail.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Het is niet mogelijk om de bestelling op te halen. Om de kosten laag te houden en de verzending snel af te handelen, worden alle pakketten rechtstreek verzonden door de leverancier van het produkt. Het is niet mogelijk om de producten persoonlijk af te halen

Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?
U ontvangt direct een orderbevestiging per e-mail.

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
Dat kan. Wij adviseren u dan contact met ons op te nemen via het contactformulier of  per telefoon: 0546-601034

Betalen

Welke betaalmogelijkheden biedt u aan?
U heeft de keuze uit de volgende mogelijkheden:
- iDEAL: Online betalen via uw eigen bank.
- PayPal: Betaal met uw creditcard of uw PayPal account.
- Vooraf overmaken: U kunt zelf bepalen wanneer u de factuur betaald. Let er wel op dat de bestelling pas verzonden wordt als uw betaling ontvangen is.

Daarnaast zijn er een aantal mogelijkheden om te betaln met cadeau- en giftcards.
U dient het vakje bij een bestelling aan te klikken om aan te geven dat u akkoord gaat met de algemene voorwaarden.

Wordt de bestelling bij iedere betaalmogelijkheid even snel geleverd?
Ja, uitzondering is vooraf overmaken. Hierbij wachten we tot de betaling is ontvangen.

Hoe werkt iDEAL?
Betalen met iDEAL doet u in een paar stappen:
- U bestelt een product
- Kies iDEAL als betaalmethode
- Selecteer de bank waar u uw bankzaken al online regelt
- U komt direct in het bekende internetbankierprogramma van uw bank
- De relevante gegevens van uw aankoop zijn al ingevuld
- Op de voor u bekende manier keurt u de betaling goed
- U ontvangt een bevestiging van uw bank
- U keert terug naar LOKS.nl, bestelling en betaling geslaagd!

Hoe werkt PayPal? (Visa, MasterCard en American Express)
Betalen met PayPal doet u in een paar stappen:
- U bestelt een product
- Kies PayPal als betaalmethode
- Kies uw betaalwijze (Kies voor "Geen PayPal-rekening?" als u met uw creditcard wil betalen)
- U vult de benodigde gegevens in
- U keert terug naar Loks.nl, bestelling en betaling geslaagd!

Hoe werkt vooraf overmaken?
U boekt zelf het geld over op onze rekening. Zodra de betaling bij ons binnen is zullen wij uw bestelling verzenden. Wij verzoeken u vriendelijk het totaalbedrag onder vermelding van uw bestelnummer over te maken.

Bezorgen

Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?
De verzendkosten van uw bestelling zijn gratis

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?
Wij streven er naar in samenwerking met PostNL, DPD en DHL uw bestelling de volgende werkdag aan te bieden op het afleveradres mits voor 12  uur besteld, dit lukt in bijna alle gevallen. Uiteraard blijven we wel afhankelijk van de pakketdiensten. Heeft u gekozen voor "vooraf overmaken", houd er dan rekening mee dat het 1 werkdag extra kan duren omdat wij de bestelling pas verzenden als het bedrag is ontvangen.

Hoe zie ik of een product op voorraad is?
Al onze producten zijn op voorraad. Als een product  niet op voorraad is wordt dit  niet getoond in onze webshop..

Wie levert mijn bestelling?
Leveringen binnen Nederland en België vinden plaats via PostNL , DPD of DHL. Zij bezorgen uw bestelling overdag op het door u aangegeven afleveradres.

Wat gebeurd er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?
Mocht u niet thuis zijn op het moment van aflevering dan komt de pakketdienst nog een keer bij u langs. Bent u dan ook niet thuis, dan ontvangt u een bericht in de brievenbus dat het bij uw buren is afgeleverd of dat u het kunt ophalen bij de pakketdienst.

Kan ik een bezorgafspraak maken?
Het is helaas niet mogelijk om een bezorgafspraak te maken. We zijn afhankelijk van de chauffeursroute van de pakketdiensten.

Levert u ook buiten Nederland?
Wij leveren uitsluitend in Nederland en België.

Retourneren

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Wanneer u producten retour wilt sturen, kunt u de zending zonder opgaaf van rede binnen 14 dagen na ontvangst retour sturen naar  het onderstaande adres:

Zizakkenmagazijn.nl
Bruglaan 33a
7611 BK Aadorp

Zorg er voor dat de factuur is bijgesloten.
Terugtorten doen wij binnen 48 uur na ontvangst van de goederen.

Zijn er kosten aan het retourneren verbonden?
Tenzij anders overeengekomen (bijvoorbeeld bij gebreken) zijn de kosten voor het retourneren voor uw eigen rekening.

Mag ik mijn bestelling ten alle tijden retour sturen?
Ja, U heeft het recht uw bestelling binnen 14 dagen te retourneren. Het recht op restitutie vervalt na 14 dagen. U dient de producten wel ongebruikt, onbeschadigd en compleet in indien mogelijk in originele verpakking te retourneren. Wij storten binnen 48 uur na ontvangst van de goederen het aankoopbedrag terug op uw rekening.

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?
Wanneer u een product retour stuurt wordt deze binnen 48 uur in behandeling genomen en verwerkt. Om uw retourzending zo snel mogelijk te verwerken is het noodzakelijk dat u de factuur meestuurt.

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?
Neem a.u.b. contact op met ons via het contactformulier of  per telefoon: 0546 - 60 10 34

Klachten

Hoe meld ik een klacht?
Als u niet tevreden bent willen we graag dat u dit kenbaar maakt per contactformulier of per telefoon op 0546 - 60 10 34. We zullen er alles aan doen om u binnen 48 uur een gepaste oplossing aan te bieden.

Veilig winkelen

Wanneer wij de betaling hebben ontvangen zal uw bestelling worden verzonden.
iDEAL
Met iDEAL kunt u snel, vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is een gemakkelijke en snelle manier om te betalen, deze betaalwijze wordt binnen enkele minuten goedgekeurd door de bank. Wij kunnen dus snel overgaan tot verzending. U rekent af in uw vertrouwde internet bankomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Bij het afrekenen van de bestelling kunt u aangeven dat u met iDEAL wilt betalen. Klik dan op de iDEAL-betaalknop en selecteer uw bank. Vervolgens wordt u doorgeleid naar uw eigen bank, waar de betaalopdracht voor u klaar staat en u autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en wij worden meteen geïnformeerd dat de bestelling is betaald. iDEAL is mogelijk voor klanten van de volgende banken: ABN AMRO, ABN AMRO (voorheen Fortis Bank NL), ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank en Triodos Bank.